Praktisk informasjon

ANKOMST/INNSJEKK

  • Deltakerklubbens ansvarlige leder skal melde lagets ankomst i innsjekkskranken på Thor Heyerdahl VGS.
  • Alle lag må registrere seg og levere en underskrevet spiller/lederliste samtidig. Ingen lag er ansett som klar for spill før dette er gjort.
  • Deltakerkort, t-skjorter, m.m. vil bli utlevert ved innsjekk.
  • Hvis betaling for deltakerkort og påmeldingsavgift ikke er registrert, må kvittering forevises.
  • Åpningstider innsjekk fredag kl. 17:00 – 22:00
  • Åpningstider innsjekk lørdag kl. 08:00 – 09:00 (etter avtale)
  • Husk å sjekke eventuelle endringer i kampprogrammet.

Kontaktperson under innsjekk er:

Tonje Strand Aydin tlf: 93846256

 

HALLENE

  • Spillere og ledere med deltakerkort har gratis adgang til alle haller.
  • I Farrishallen er det viktig at spillere og ledere oppholder seg til HØYRE for inngangen, eller oppe på galleriet. (Inngang bak spillerbenker til høyre for inngangen)
  • Se kartbeskrivelse og GPS-adresser til haller og overnattingssteder på vår hjemmeside under «Haller».

DELTAKERKORT

Alle som skal delta på cupen må bestille ett av deltagerkortene, dette gjelder også trener og oppmenn.

  • Påmeldingsavgift: kr: 2000,-

Deltakerkort:

  • A-kort: kr. 1550,- , inkluderer:
    • Overnatting fredag til søndag på skole
    • Frokost og middag lørdag. Lunsjpakker søndag.
    • Fri transport mellom hallene (fremvise deltakerkort ved påstigning)
    • PW-Cup t-skjorte i spesialdesignet Prodry-kvalitet
  • Deltakerkort C – kr. 850,- Inkluderer:
    • Middag lørdag og lunsjpakke søndag.
    • Fri transport mellom hallene.
    • PW-Cup t-skjorte i spesialdesignet Prodry-kvalitet
  • Deltakerkort D – kr. 400,- Inkluderer:
    • Fri transport mellom hallene (deltakerkort må forevises)
    • PW-Cup t-skjorte i spesialdesignet Prodry-kvalitet

Viktig informasjon:

  • Bestilling av deltakerkortene er bindende med +/- ett kort!
  • Betaling av påmeldingsavgift og deltagerkort må være registrert senest 3 uker før turneringen starter.
  • Bestilling av T-skjorter må gjøres i Profixio, senest 14 dager før turneringstart.
  • Lag som trekkes seg etter at kampoppsettet er publisert vil måtte betale et gebyr på kr. 2000,-
  • Lag som ikke møter til turneringsstart uten å ha gitt skriftlig beskjed, mister innbetalt påmeldingsavgift og deltakerkort.
  • Lag som ikke møter til turneringsstart blir belastet med et gebyr på kr. 5000,-

SPILLERLISTER

  • Alle spillere og ledere må registreres i Profixio senest 14 dager før turneringsstart.

PIZZASERVERING

  • Pizza må bestilles på forhånd i PROFIXIO.
  • Frist for bestilling er en uke før turneringen starter.
  • For best mulig service ønsker vi en mail på [email protected] om tidspunkt for ønsket servering.
  • Pris: 120,- pr. person. Buffet inkl. drikke.

Servering skjer i kantina på Thor Heyerdahl videregående skole.

MATPAKKER

  • Matpakker kan bestilles på forhånd i PROFIXIO.
  • Dette er matpakker som dere smører selv i frokostserveringen lørdag.
  • Pris pr. matpakke: 65,- inkl. en drikke.

OVERNATTING

Praktisk informasjon i forhold til overnatting på skoler:

  • Overnatting skjer som regel på skoler i nærheten av idrettshallene. Skolene er tilgjengelig fra 17:30 Fredag ettermiddag.
  • Deltakerkort må kunne fremvises ved kontroll.
  • Lederne plikter å orientere sine spillere om branninstrukser og det reglementet som gjelder det enkelte overnattingssted.
  • Utgangsdørene til skolene vil bli stengt ca. klokka 23.00.  Klokka 24.00 bør det være fullstendig ro.
  • Lag eller enkeltpersoner som ikke overholder bestemmelsene vil kunne risikere å bli bortvist fra turneringen og rapportert til Norges Håndballforbund.
  • Hvert lag skal minst ha en voksen person/leder som er over 18 år tilstede under overnattingen.
  • Når lagene er klare for avreise skal de kontakte vaktmannskap for godkjenning av oppryddingen.
  • Kostnader ved eventuelle ødeleggelser bæres av det laget som har bodd på klasserommet. Pulter og stoler settes på plass før avreise.
  • Utsjekk av rom: senest søndag kl. 12.00. Lag som ikke overholder denne delen av reglementet eller reiser uten godkjent opprydding vil bli belastet med et gebyr på kr 1500,-
  • Deltakende lag kan oppbevare bagasje i Jotron Arena Larvik på eget ansvar, etter at de har ryddet ut i klasserommene.

TRANSPORT 

PW-Cup har busser som kjører mellom alle hallene. Alle bussene har sitt utgangspunkt ved Arena Larvik. Sjekk vår hjemmeside eller oppslag i hallene for rutetidene. Rutetidene blir publisert på www.pwcup.no. Transport (minibuss) kan bestilles på mobil 959 99299. Betales av laga til en hyggelig pris. Kontaktperson: Trond Glemming.

  • Det er IKKE satt opp busstransport fredag.
  • Lag som kommer med båt, tog eller fly, må selv sørge for transport til Larvik eller til overnattingsstedet. PW-Cup er selvfølgelig behjelpelig med å bestille spesialtransport, mot avgift (minibuss). Send mail til: [email protected]
  • Deltakere må kunne vise frem deltakerkort uoppfordret ved transport mellom hallene.

Informasjon til lag med D-kort (altså som ikke overnatter på skolene):

  • Lagene må selv sørge for transport fram til stoppesteder for pw-cup busser.

MÅLTIDER

  • Frokost serveres på avtalt skole, middag serveres i kantinen på Thor Heyerdahl VGS.
    • Lørdag.
      • Frokost: 06.30 – 09.30.
      • Middag: 15.00 – 20.00
    • Søndag:
      • Frokost: 06.30 – 09.30
      • Lunsjpakke hentes hos vaktene på skolene dere overnatter på.

Lag med spillere/ledere som trenger en spesiell meny (pga religion, allergi osv.) må melde fra om dette ved registrering av spillerliste (14 dager før) i PROFIXIO.

Man har selv ansvar utover dette for å sørge for egen mat foruten det turneringen serverer.

PW-Cup ARTIKLER

PW-Cup t-skjorten er betalt gjennom deltakerkortet og deles ut ved innsjekk.

Øvrige artikler selges i sportsboden Arena Larvik. Her selges blant annet PW-Cupens hettejakke.

 

PREMIERING

Vinnerlagene får:

  • PW-Cup trofeet
  • Gullmedaljer til spiller/ledere (14 + 2)
  • Vinner-T-skjorter til spiller/ledere (14 +2)

 

Sølvvinnere får:

  • PW-Cup pokal
  • Sølvmedaljer til hver spiller/ ledere (14+2)

 

Tilleggspremier:

  • «Finalens mest verdifulle spiller» – som får spesialdesignet glasstrofe.
  • «All-star-team» – får All-star-team T-skjorte
  • Vinnere i 16 og 18 – årsklassene får en gavesjekk.
  • Finaledommere blir premiert

 

BRUK AV KLISTER

  • Det er kun tillatt å benytte vannløselig klister i klassene 15-18 år. (se kampreglement for godkjente klistertyper).
  • Det er et generelt (NHF-bestemt) klisterforbud opp til og med klassen J/G 14 år. Overtredelse kan medføre et gebyr på kr. 1000,- og eventuelle påløpende utgifter til ekstra rengjøring.
  • Lag som bruker klister ulovlig kan også bli bortvist fra turneringen.

 

SPILLESTEDER

Følgende haller kan bli benyttet. Haller i Larvik og Sandefjordsdistriktet vil bli benyttet under arrangementet. Alle hallene befinner seg i en avstand mindre enn 25 km fra Jotron Arena.

Siste finale er ferdig ca. kl. 22:00, søndag kveld.

  • Farrishallen
  • Framhallen
  • Fagerlihallen
  • Bommestadhallen
  • Bergslihallen
  • Tjøllinghallen
  • Stavernhallen
  • Nesjarhallen
  • Kveldehallen
  • Jotron Arena Larvik (2 baner).
  • Bugårdshallen, Sandefjord (2 baner)
  • Runarhallen, Sandefjord (2 baner)

 

DIVERSE

  • Det er ikke tillatt å nyte alkohol eller andre forbudte stoffer i forbindelse med turneringen, heller ikke på reisen til og fra.
  • Deltakere som trosser forbudet vil bli bortvist fra turneringen og rapportert til Norges Håndballforbund.
  • Røyking/snusing er ikke tillatt i hallene og på skolene, og vi oppfordrer alle ledere og foreldre om å avstå fra røyking eller snusing mens turneringen pågår.
  • Det er forbudt å benytte ball i ganger og garderober, samt innendørs på skolene.

SPILLERDISPENSASJON

  • Se eget punkt i kampreglementet.

SANITET

  • Røde Kors til stede, og patruljer jevnlig mellom alle hallene.

 

KONTAKTPERSONER

Se baksiden på deltaker-kort for viktige telefonnummer under turneringen eller gå inn på vår hjemmeside www.pwcup.no

JURY

  • PW-Cupen oppnevner en jury for turneringen, der arrangørens representant er leder.
  • Videre består juryen av en leder fra et av de deltakende lag, som ikke er involvert, og en representant fra PW-Cupens dommer utviklere.
  • Eventuelle protester må nedlegges i henhold til NHFs protestreglement, og følges slik som beskrevet i PW-Cupens kampreglementet.