Praktisk informasjon
ANKOMST/INNSJEKK
- Deltakerklubbens ansvarlige leder skal melde lagets ankomst i innsjekkskranken på Thor Heyerdahl VGS.
- Alle lag må registrere seg og levere en underskrevet spiller/lederliste samtidig. Ingen lag er ansett som klar for spill før dette er gjort.
- Deltakerkort, t-skjorter, m.m. vil bli utlevert ved innsjekk.
- Hvis betaling for deltakerkort og påmeldingsavgift ikke er registrert, må kvittering forevises.
- Åpningstider innsjekk fredag kl. 17:00 – 22:00
- Åpningstider innsjekk lørdag kl. 08:00 – 09:00 (etter avtale)
- Husk å sjekke eventuelle endringer i kampprogrammet.
Kontaktperson under innsjekk er:
Tonje Strand Aydin tlf: 93846256
HALLENE
- Spillere og ledere med deltakerkort har gratis adgang til alle haller.
- I Farrishallen er det viktig at spillere og ledere oppholder seg til HØYRE for inngangen, eller oppe på galleriet. (Inngang bak spillerbenker til høyre for inngangen)
- Se kartbeskrivelse og GPS-adresser til haller og overnattingssteder på vår hjemmeside under «Haller».
DELTAKERKORT
Alle som skal delta på cupen må bestille ett av deltagerkortene, dette gjelder også trener og oppmenn.
- Påmeldingsavgift: kr: 2000,-
Deltakerkort:
- A-kort: kr. 1550,- , inkluderer:
- Overnatting fredag til søndag på skole
- Frokost og middag lørdag. Lunsjpakker søndag.
- Fri transport mellom hallene (fremvise deltakerkort ved påstigning)
- PW-Cup t-skjorte i spesialdesignet Prodry-kvalitet
- Deltakerkort C – kr. 850,- Inkluderer:
- Middag lørdag og lunsjpakke søndag.
- Fri transport mellom hallene.
- PW-Cup t-skjorte i spesialdesignet Prodry-kvalitet
- Deltakerkort D – kr. 400,- Inkluderer:
- Fri transport mellom hallene (deltakerkort må forevises)
- PW-Cup t-skjorte i spesialdesignet Prodry-kvalitet
Viktig informasjon:
- Bestilling av deltakerkortene er bindende med +/- ett kort!
- Betaling av påmeldingsavgift og deltagerkort må være registrert senest 3 uker før turneringen starter.
- Bestilling av T-skjorter må gjøres i Profixio, senest 14 dager før turneringstart.
- Lag som trekkes seg etter at kampoppsettet er publisert vil måtte betale et gebyr på kr. 2000,-
- Lag som ikke møter til turneringsstart uten å ha gitt skriftlig beskjed, mister innbetalt påmeldingsavgift og deltakerkort.
- Lag som ikke møter til turneringsstart blir belastet med et gebyr på kr. 5000,-
SPILLERLISTER
- Alle spillere og ledere må registreres i Profixio senest 14 dager før turneringsstart.
PIZZASERVERING
- Pizza må bestilles på forhånd i PROFIXIO.
- Frist for bestilling er en uke før turneringen starter.
- For best mulig service ønsker vi en mail på [email protected] om tidspunkt for ønsket servering.
- Pris: 120,- pr. person. Buffet inkl. drikke.
Servering skjer i kantina på Thor Heyerdahl videregående skole.
MATPAKKER
- Matpakker kan bestilles på forhånd i PROFIXIO.
- Dette er matpakker som dere smører selv i frokostserveringen lørdag.
- Pris pr. matpakke: 65,- inkl. en drikke.
OVERNATTING
Praktisk informasjon i forhold til overnatting på skoler:
- Overnatting skjer som regel på skoler i nærheten av idrettshallene. Skolene er tilgjengelig fra 17:30 Fredag ettermiddag.
- Deltakerkort må kunne fremvises ved kontroll.
- Lederne plikter å orientere sine spillere om branninstrukser og det reglementet som gjelder det enkelte overnattingssted.
- Utgangsdørene til skolene vil bli stengt ca. klokka 23.00. Klokka 24.00 bør det være fullstendig ro.
- Lag eller enkeltpersoner som ikke overholder bestemmelsene vil kunne risikere å bli bortvist fra turneringen og rapportert til Norges Håndballforbund.
- Hvert lag skal minst ha en voksen person/leder som er over 18 år tilstede under overnattingen.
- Når lagene er klare for avreise skal de kontakte vaktmannskap for godkjenning av oppryddingen.
- Kostnader ved eventuelle ødeleggelser bæres av det laget som har bodd på klasserommet. Pulter og stoler settes på plass før avreise.
- Utsjekk av rom: senest søndag kl. 12.00. Lag som ikke overholder denne delen av reglementet eller reiser uten godkjent opprydding vil bli belastet med et gebyr på kr 1500,-
- Deltakende lag kan oppbevare bagasje i Jotron Arena Larvik på eget ansvar, etter at de har ryddet ut i klasserommene.
TRANSPORT
PW-Cup har busser som kjører mellom alle hallene. Alle bussene har sitt utgangspunkt ved Arena Larvik. Sjekk vår hjemmeside eller oppslag i hallene for rutetidene. Rutetidene blir publisert på www.pwcup.no.
- Det er IKKE satt opp busstransport mellom hallene og overnattingsstedene på fredag.
- Lag som kommer med båt, tog eller fly, må selv sørge for transport til Larvik eller til overnattingsstedet. PW-Cup er selvfølgelig behjelpelig med å bestille spesialtransport, mot avgift (minibuss). Send mail til: [email protected]
- Deltakere må kunne vise frem deltakerkort uoppfordret ved transport mellom hallene.
Informasjon til lag med D-kort (altså som ikke overnatter på skolene):
- Lagene må selv sørge for transport fram til stoppesteder for pw-cup busser.
MÅLTIDER
- Frokost serveres på avtalt skole, middag serveres i kantinen på Thor Heyerdahl VGS.
- Lørdag.
- Frokost: 06.30 – 09.30.
- Middag: 15.00 – 20.00
- Søndag:
- Frokost: 06.30 – 09.30
- Lunsjpakke hentes hos vaktene på skolene dere overnatter på.
- Lørdag.
Lag med spillere/ledere som trenger en spesiell meny (pga religion, allergi osv.) må melde fra om dette ved registrering av spillerliste (14 dager før) i PROFIXIO.
Man har selv ansvar utover dette for å sørge for egen mat foruten det turneringen serverer.
PW-Cup ARTIKLER
PW-Cup t-skjorten er betalt gjennom deltakerkortet og deles ut ved innsjekk.
Øvrige artikler selges i sportsboden Arena Larvik. Her selges blant annet PW-Cupens hettejakke, og det resterende overskuddslageret av T-skjorter.
PREMIERING
Vinnerlagene får:
- PW-Cup trofeet
- Gullmedaljer til spiller/ledere (14 + 2)
- Vinner-T-skjorter til spiller/ledere (14 +2)
Sølvvinnere får:
- PW-Cup pokal
- Sølvmedaljer til hver spiller/ ledere (14+2)
Tilleggspremier:
- «Finalens mest verdifulle spiller» – som får spesialdesignet glasstrofe.
- «All-star-team» – får All-star-team T-skjorte
- Vinnere i 16 og 18 – årsklassene får en gavesjekk.
- Finaledommere blir premiert
BRUK AV KLISTER
- Det er kun tillatt å benytte vannløselig klister i klassene 15-18 år. (se kampreglement for godkjente klistertyper).
- Det er et generelt (NHF-bestemt) klisterforbud opp til og med klassen J/G 14 år. Overtredelse kan medføre et gebyr på kr. 1000,- og eventuelle påløpende utgifter til ekstra rengjøring.
- Lag som bruker klister ulovlig kan også bli bortvist fra turneringen.
SPILLESTEDER
Følgende haller kan bli benyttet. Haller i Larvik og Sandefjordsdistriktet vil bli benyttet under arrangementet. Alle hallene befinner seg i en avstand mindre enn 25 km fra Jotron Arena.
Siste finale er ferdig ca. kl. 22:00, søndag kveld.
- Farrishallen
- Framhallen
- Fagerlihallen
- Bommestadhallen
- Bergslihallen
- Tjøllinghallen
- Stavernhallen
- Nesjarhallen
- Kveldehallen
- Jotron Arena Larvik (2 baner).
- Bugårdshallen, Sandefjord (2 baner)
- Runarhallen, Sandefjord (2 baner)
DIVERSE
- Det er ikke tillatt å nyte alkohol eller andre forbudte stoffer i forbindelse med turneringen, heller ikke på reisen til og fra.
- Deltakere som trosser forbudet vil bli bortvist fra turneringen og rapportert til Norges Håndballforbund.
- Røyking/snusing er ikke tillatt i hallene og på skolene, og vi oppfordrer alle ledere og foreldre om å avstå fra røyking eller snusing mens turneringen pågår.
- Det er forbudt å benytte ball i ganger og garderober, samt innendørs på skolene.
SPILLERDISPENSASJON
- Se eget punkt i kampreglementet.
SANITET
- Røde Kors til stede, og patruljer jevnlig mellom alle hallene.
KONTAKTPERSONER
Se baksiden på deltaker-kort for viktige telefonnummer under turneringen eller gå inn på vår hjemmeside www.pwcup.no
JURY
- PW-Cupen oppnevner en jury for turneringen, der arrangørens representant er leder.
- Videre består juryen av en leder fra et av de deltakende lag, som ikke er involvert, og en representant fra PW-Cupens dommer utviklere.
- Eventuelle protester må nedlegges i henhold til NHFs protestreglement, og følges slik som beskrevet i PW-Cupens kampreglementet.